nota ve yazı / scores and writings

NOTA ÖRNEKLERİ / SCORE SAMPLES

Yok mu, Var for male voice and orchestra (2020)

Yok mu, Var for male voice and ensemble (2018)

Three Anatolian Songs for theorbo (2015)

Bulutun Ağdığı Gibi for violin, cello and piano (2015)

Non sono da solo, ci sono anch’io for one saxophonist (2012)

Porte for oboe and accordion (2011)

Bitti mi for orchestra (2011)

Marcia for two violins (2010)

Due pezzi per violoncello solo (2010)

Our Hearts Don’t Beat Moderato for soprano voice and cello (2008)

All Use Comes From Those Who Are Thought Useless for violin, clarinet and piano (2007)

YAZILAR ve SÖYLEŞİLER / WRITINGS and INTERVIEWS

Biçimsel Perdesel ve Ritmik Düzenin Bütünlüğü Açısından Regard des Anges SDÜ ART-E (2021)

Yiğit Özatalay’la Söyleşi – Özgür Ay Sen ve Ben (2021)

Ives’ın General William Booth Enters Into Heaven’ı: Metin-Müzik, Alıntı, Biçim ve Gerçekçilik İlişkileri IJIIA (2020)

Brecht – Berio – Eco Üçgeni: Açıklık ve Politika Nerede Kesişir? Gelenek (2020)

Yiğit Özatalay’ın Şiirle Beslenen Melodileri – Devrim Dikkaya Jazz Dergisi (2020)

Nono’nun Son 10 Senesi: Sesin Hareketliliği ve Mekânsallık Mekânsallık (2020)

Kaldırım Serçesi: “Beynimde o şarkı / Uğuldar durur…” BOS (2020)

Tuna Hocayla Gölbaşı’nda “Strollin” Jazz Dergisi (2019)

Müzik Dolabındaki Caz Kedisi: Yiğit Özatalay’la Söyleşi – Devrim Dikkaya Caz Kedisi (2019)

Yiğit Özatalay’la Söyleşi Timeout İstanbul (2018)

Çizim-Mekan-Müzik-Beden-Dans-Performans TMMOB Kent Düşleri XII (2017)

Sözden Ağır, Sesten Hafif: Yiğit Özatalay’la Söyleşi – Meliha Sözeri Evrensel Kültür (2015)

İlhan Usmanbaş’la Söyleşi – Yiğit Özatalay Sol Gazetesi (2013) Aç Yazı (2021)

Ben Kurt Weill Andante (2012)

Pierrot 100 Yaşında! Andante (2011)

Quatuor pour la fin du Temps: “…teslim olmamakta bütün mesele” Andante (2011)

Ristrutturazione del materiale preesistente in composizione musicale (Master Tezi) Conservatorio di Milano (2011)